En vanlig söndag

 
Lördagen försvann på ett ögonblick, plötsligt är det söndag morgon. Jag och Johan sitter vid varsin dator och grejar och jag tror att jag har kommit ett steg närmare mitt  ladda upp bild på bloggen-problem. Tjoho! Dock tycks fortfarande ett konstigt lager av grönt lägga sig över bilden så fort den hamnar på min blogg..? Så himla knepigt.
 
Nog om det! Som ni ser är mina senaste bilder uppladdade i 600px, gissa varför? Jo! För alldeles snart trillar en ny design in här på bloggen. Så himla spännande! Längtar tills den är klar.

Kommentarer
Matildus

Ooooh du ser ut som ett sago-väsen. Finis❤️

Svar: Men vad gullig du är, finisen nummer ett du 😘
Mia Andersson

2014-02-02 12:37:59
URL: http://watildak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0