För jag har tagit studenten

Ojoj extrem närbild på mig själv. Varsågoda.
 
Idag har jag och Monisen varit ute och fotat lite studentbilder- bättre sent än aldrig. Mitt på löparstigen stod vi med världens reflexskärm och kamera, och så jag iförd klänning, klackisar och studentmössa. Någon hurtigbulle stötte vi som tur var aldrig på, men däremot en hel armé av älgflugor. Fy. Jävla. Fan. Så jävla äckliga kryp.
 
Men iallafall, nu är bilderna tillslut tagna och förhoppningsvis är någon tillräckligt bra för att åka iväg till hela släktens postlådor.
 
För övrigt en mycket fin dag och en skön helg! Mitt rum är nystädat och världens finaste så plötsligt vill jag bara vara där hela tiden. Ska nog sno med mig mammas surfplatta upp och kolla på en film, imorgon är jag matte- och no-lärare i Hagfors, dä ni! (<- jädrar vilken töntig avslutning detta blev.)

Kommentarer
Linda Kjernsmo

Fina du! <3

2013-09-08 21:54:40
URL: http://lindilii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0