Toppentisdag




Detta har varit den absolut bästa tisdagen på länge! Har fått så mycket gjort!

Började dagen med sovmorgon, morotsgröt och en lugn förmiddag på jobbet. Alla nior är på praktik vilket betyder jättemycket planeringstid då jag får öva upp min strukturerade förmåga!

Dagens två lektioner bestod av film och film och godis. Efter skolan körde jag ett kort magpass på vårt eminenta Höökengym och fick sen skjuts hem av Mona. 

Väl hemma ställde jag mig i köket! Framöver är nämligen minst en dag i veckan min matlagninsdag. (Behöver öva)(obs sant). Serverade ugnsgratinerad kyckling med tomat, paprika, oliver och fetaost. BLEV SUPERGOTT! Och familjen berömde mitt verk. 

Sedan åkte jag, Mona, Evy och Nicole på BT, vilket som tur var inte var badminton (som vi blev ilurade) utan bodytone. Hur kul som helst! Är till allas förvåning inne i värsta träningsperioden och vill bara träna träna träna. Så kul!

Kom hem och på uppfarten stod en ny bil!! Då blev det såklart premiärrunda och dunka dunka. 

Kvällen avslutades med hela min fina familj, Hollywoodfruar och en hund som somnade i knät. Och så morotskaka på det. Yepp, världens bästa tisdag helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0