mer musik åt folket!

Idag har jag varit fullständigt totalt hundraprocentigt jätteupptagen med att försöka plugga. Har nu suttit i ungefär 4-5 ineffektiva timmar för att pränta in lite engelska i stackars blå-gula hjärnan.
 
Tänkte bara passa på att tipsa er om min världsklassiga spotifylista!
Håller på och möblerar om på ett nytt spotify-account och fram tills att alla låtar lagts rätt där har jag nu gjort en mixlista med alla möjliga låtar!
 
Låt mig presentera: HUMÖRSVÄNINGNINGAR - Listan som går från ledsen till glad till sömnig till ledsen till glad!
 
Kvällens bästa spår: Samma nätter väntar alla och Shadow Moses 
 
 
Bild från våran Rihanna-BMTH-Stockholmsvistelse! Och så lyssnar ni nu på dessa låtar och önskar mig lycka till på min tjugominutersredovisning på engelskan bist morgen! TaCkarrr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0