Studentmössan

 
En liten tjuvtitt på min studentmössa som kom igår! Helnöjd, trots att jag beställde mössan i extra vit men fick den i den gulare nyansen, vaniljvit eller vad färgen kan tänkas kallas. Är i valet och kvalet om jag ska skicka tillbaka den eller ha kvar den trots att det är "fel" färg. Hmmm..
 
Som om det inte räckte med att jag bar med mig denna symboliska mössa var jag igår också och tittade på balklänningar, men inte nappade det direkt. Jag är nog alldeles för kräsen för mitt eget bästa.
 
Idag ska jag skriva klart inbjudan till min student, waaaaaaaaaah. Det närmar sig.

Kommentarer
sara

Men NV och NP har ju grönt? ;o eller har Torsby en egen färg? :)

Svar: Jo jag vet, nej det har vi inte! Me. Vi tog den färg vi tyckte va snyggats ;)
Mia Andersson

2013-02-16 15:03:12
URL: http://sssaraohman.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0