Avrundar sommaren

 
Vilken fantastisk sommar det har varit! Inte den bästa sommaren att jobba 7 veckor, men desto nöjdare blev plånboken! Igår kom lönen, idag väntas en ny jobbdag. Min första som vikarie! Matte med 9B. 
 
Det är alltså olika vikariejobb jag försöker ta mig runt på just nu. Har även ett annat lite roligt projekt på gång som jag ska berätta om så fort jag får. Spääääännande. 
 
Annars ägnar jag mig just nu åt följande: oroa mig för framtiden, drömma om framtiden, titta på allt för dyra lägenheter på hemnet och så vidare. 
 
Har även hunnit hälsa på kåren (kan ej hålla mig borta), fira Ida som fyllt år, kört hem mormor till Linköping och sommarmyst i Johans sommarstuga. Woho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0