Gick och blev en arab

            
 
Ja men tjenare bloggen! Nu var det ett ta sen ni möttes av förtjusande cambilder från min kära farmors dator. Därför slår jag på stort idag och lägger på snyggfejset. Mhmmmm.
Gick in i duschen och kom ut som arab, hur coolt är inte det?! Kaxig som fän och visar håret och allt. Eh heeee..
 
Seriöst. Så. sinnessjukt. trööööööööööööötttttt. Och så har vi kemiprov imorgon dom två första lektionerna låt mig bara säga såhär: :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) ÄLSKAR PROV ALLTSÅ <33333333333
 
Fröken Ironi hälsar för övrigt.
 
Nej nu har jag skämt ut mig tillräckligt i bloggen för dagen tror jag. Förresten. Det är tomtemotiv på filten och idag är det bara två månader kvar till julafton!!!!! Hallelujah! Ge mig snö och advent och chokladkalender! Skulle nog gjort ett helt inlägg om det här om jag orkat men, som nämndes ovan, status: TRÖTT.
 
Och hur avslutar man egentligen det här?
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0