TAGGAAAAAAD

Idag har varit en hektisk dag! Helt sjukt! Har yrat runt i Karlstad samtidigt som vi i panik försökt få husvagnen besiktigad, det fanns en tid- kvart i fyra idag. Samtidigt som vi alla befann oss på sommarjobb eller sistaminuten-shopping och alla föräldrar var på jobb. Det blev lite kaos, men tillslut fick vi tag i en fantastisk farfar som lyckades få husvagnen genom besiktningen.
 
Nu packar jag, som vanligt ute i sista minuten, samtidigt som jag röjer i husvagnen och försöker hålla koll på alla sms som skrivs och alla frågor som ska frågas och svaras på.
 
MEN FAN VAD TAGGAD JAG BÖRJAR BLI! Fiskbullarna är inställda i kylskåpet och jag är så nöjd med att kunna käka det varje kväll, och ingen lär ta det av mig. Mohahahaha. Nej fyfan det här kommer bli bra. Så jäääääääääääävla bra!
 
                                     
                                                                    Förra årets gäng, i år ett helt annat, men det lär bli feeeeeeeett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0