MEN OKEJ DET RÄCKER !!!!!!

      
      
MEN ALLVARLIGT TALAT JAG ORKAR INTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Först så var det det där förbannade jävla "one like is one respect" och "gilla om du älskar din mamma" och ursäkta ordspråket men fan jag vet inte allt. Vad är det för urblåsta idioter som tror att en flicka med cancer blir frisk för att jag gillar en JÄVLA BILD?! Det är ju nästan skrämmande. Är det så att vi snart slutar hjälpa varandra och gillar saker på facebook istället? Nej jag tror jag spyr.
 
Men det var inte riktigt det som var grejen. Nu täcks plötsligt facebook av "the typical" - jag skulle bara vilja säga en sak:
 
THE TYPICAL FACEBOOK - TOTLAT JÄVLA OVÄRDA INLÄGG OCH BILDER.
 
Det är ju värre än en djungel, jag har väl i alla fall facebook för att läsa vad vänner och bekanta skriver? Det var då inte för att uppdateras om att Britta-Lena har gillat "like for yes, ignore for no" eller för att Hans-Gunnar har har kommenterat The typical kräkreflexs foto.

Kommentarer
Emma

Haha sånna där bilder äger ju om man "känner igen sig"

2012-07-23 14:02:27
Fröken apa

HAHAHAHAHAHAHAHAHQ så jävla sant!!!!

2012-07-23 20:26:09
Fröken apa

HAHAHAHAHAHAHAHAHQ så jävla sant!!!!

2012-07-23 20:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0