Kärt återseende, mina vänner

Herre gud på sitt moln i himmelen, här var det stilla! Surprise surprise, min blogg, så det visste jag ju egentligen.
 
I alla fall
 
Vad har jag gjort när jag så uppenbart inte haft tid att blogga?
Ja för det första så har jag suttit vid datorn, men inte riktigt lyckats formulera mig ordentligt nog för att trycka på publicera och låta den som känner för det läsa. Så där har vi ursäkten som egentligen inte är nödvändig eller speciellt begriplig.
 
Jag har utöver det
- överraskat finaste Matilda på hennes födelsedag,
- firat världens bästa midsommar (vilket jag ju faktiskt har skrivit om)
- besökt peace and love och
- putte i parken
 
Jag har också jobbat lite mer, gått långa filosofiska promenader med min hund och ja.. vad har jag gjort egentligen? Det är en himla bra fråga det.
 
Hej igen i alla fall! Känns fantastiskt att vara tillbaka i mitt eget lilla rum här i cyberspace.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0