Världens bästa lista

Sitter i Torsby hos min kära farmor, som så många gånger förr. Ibland känns det som att jag bor mer här än hemma i mitt eget svartvita rum. Håller på med en spotify-lista som förmodligen kommer vara den bästa någonsin, fint det.

I mitt huvud just nu:
1) Vad är det med värdergudarna egentligen?! Kära värld bara ge oss SOMMAR. Tack och amen för sjuttioelfte gången.
2) Är det onsdag? Eller lördag? Eller måndag?
3) Mengudvadtråkigtjagharjagtrorjagdörjagmåstenogspringaruntruntienringlitegrann.
4) Om jag hade pengar skulle jag... klick Nelly.com klick romwe.com klick modekungen.se den, och den.. och den..
5) Fan det här blogginlägget blir inte vettigt för fem öre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0