Konsten att somna i en bok

Okej, jag vet att jag kanske sa att den här bloggen skulle vara en pluggfri zon, men jag måste nog ändra på det. Fem dagar sen jag lät er ta del av mitt hyperintressanta liv, och anledningen ryms i fem bokstäver: plugg.
Plugg plugg plugg. Det tag ALDRIG slut.

Idag är det den 25e april, vilket innebär att maj närmar sig med stormsteg. Innan den månaden nått sin sista dag har vi redan nu 22 prov inplanerade. TJUGOTVÅ PROV!! Alltså. Jag får hjärtflimmer bara jag tänker på det.

TJUGOTVÅ PROV!!!!!!!!!!

Det är helt sanslöst.

Alldeles nyss spenderade jag lite kvalitetstid på tu man hand med min kemibok, och jag somnade i den. Ett kort ögonblick tills jag slog pannan i de uppslagna sidorna. Nej, jag ljuger inte. Det är helt sant.
Sista-minuten-plugg har min eftermiddag bestått av, inte alls speceillt produktivt dock. Imorgon är det dags för prov i psykologi och i kemi. Och ja. Det är synd om mig. Ja. Självömkan är min andra halva för tillfället. I alla fall i skrivande stund. Eller. Ja äsch, just nu känner jag såhär:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0